Rondleiding

Om een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden van Exploratio kunt u onderstaande video's bekijken.

 

Video's

Klik op de afbeelding om de video te bekijken. Let op: Het uiterlijk van Exploratio is recent vernieuwd. De video's worden binnenkort vernieuwd. De functionaliteiten zijn verder uitgebreid.

Meer dan 15 vraagtypen

1. Clickshare - Gebruik & resultaat

Deze nieuw vraagsoort is een open visualisatievraag waarbij de respondent middels gekleurde bollen (groen, rood of oranje) negatieve, positieve of neutrale opmerkingen kan maken betreffende een bepaald onderdeel van een afbeelding (website, folder of logo). Ideaal voor het achterhalen hoe uw communicatie uiting gewaardeerd wordt.

Bekijk de video

Meer dan 15 vraagtypen

2. Rapportages - Complete rapportages met een paar klikken

Met een druk op de knop zijn alle resultaten inzichtelijk. U kunt uw grafieken direct voor in Word of PowerPoint gebruiken. Met behulp van PDF- en tekstfunctie kunt u uw rapport opmaken en direct verzenden.

Bekijk de video

Meer dan 15 vraagtypen

3. Vraagtypen - Overzicht beschikbare vraagtypen

Er zijn een heel aantal creatieve vraagtypen voorhanden, oa: Click & Share: toetsen van websites, abriposters, verpakkingen, etc; Waslijn: rubriceren van merk- en productnamen, wensen en verwachtingen van klanten, Hot-or-not: meet en vergelijk de waardering en bekendheid van merken, logo's, producten.

Bekijk de video

Meer dan 15 vraagtypen

4. Routing - Makkelijk in te stellen

Afhankelijk van uw keuze kunt u uw uitnodiging klaarzetten op een door u gewenst moment en volautomatisch laten versturen. U kunt ook meteen een herinneringsemail klaarzetten. Tijdens het verzamelen via elke van de drie mogelijkheden kunt u online het verloop monitoren via uw PC, tablet of smartphone. 24/7 en overal real-time inzicht in uw onderzoek.

Bekijk de video

Meer dan 15 vraagtypen

5. Panelstatistieken

Uitgebreid inzicht in uw panel en voor alle standaard onderzoeken beschikt onderzoekstool over benchmark gegevens

Bekijk de video

Meer dan 15 vraagtypen

6. Belmanagement

Het uitvoeren van onderzoek kan op verschillende manieren. Gebruikt u nu interviews, focusgroepen, observaties, online of schriftelijk onderzoek of is toch telefonisch onderzoek beter. De keuze voor de methodiek valt of staat met het doel en de achtergrond van uw onderzoek.

Bekijk de video

Meer dan 15 vraagtypen

7. Analyse

Vanaf het moment dat de 1e antwoorden worden gegeven kunt u een online-dashboard aanmaken. Alles volgens het ‘one-button-principe’. Met zo min mogelijk klikken uw eigen presentatie. U kunt dan kiezen voor zoveel dashboards als u wilt, en afhankelijk van uw type enquête, kunt u filters toepassen, benchmarks maken, en vragen uitsplitsen

Bekijk de video

Wij werkten al met...

  • Alrijne.nl
  • nwz.nl
  • Isala
  • Amphia
  • Revant
  • Zorgzaam
  • Antonie van Leeuwenhoek
  • Reinierdegraaf.nl
Bekijk alle klantenBekijk alle klanten

Waarom Exploratio?

  • Volledig te personaliseren
  • Grootste respondentenpanel = eigen panel bouwen
  • Gemakkelijk resultaten analyseren
  • Ondersteuning en training
  • Benchmarking

Start mijn onderzoek

  • Op een vrij eenvoudige manier kan ik vragenlijsten aanmaken en vervolgens digitaal uitzetten. De database is goed benaderbaar via een beveiligde link. Daarnaast zijn de rapportages ideaal, met 1 druk op de knop draai je deze uit, nadat je eenmalig hebt aangegeven hoe je de gegevens getoond wilt hebben (via grafieken of anderszins).

    Aukje van de Molengraft, kwaliteitscoördinator bij Revant

  • Deze online onderzoekstool is voor en door zorginstellingen ontwikkeld. Ze kunnen hiermee op een snelle en eenvoudige wijze zelf (patiënt)onderzoek uitvoeren en analyseren.

    Maud Huisman, marketingadviseur bij Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen

  • Voor ons is Exploratio een gebruiksvriendelijke tool om eenvoudig de ervaringen van onze patiënten in ons ziekenhuis te peilen. We zetten daar veel verschillende vragenlijsten voor in en rapporteren ook op verschillende manieren: alles kan met Exploratio!

    Saskia Derkx, adviseur patiëntbeleving van Noordwest Ziekenhuisgroep

  • De tool is makkelijk in te zetten voor zowel kleine als grotere en meer complexe onderzoeken. Ook kan ik andere collega’s snel uitleggen hoe het programma werkt. Zo wordt er door vele verschillende afdelingen in ons ziekenhuis gebruik gemaakt van de tool. Onderzoek onder patiënten, directe input voor artsen, 360 feedback door collega’s, medewerkertevredenheid, afstudeeronderzoeken, etc. Iedereen kan snel aan de slag met hun eigen resultaten, terwijl ik mij kan verdiepen op meer complexe statistische analyses voor uitgebreider advies aan de organisatie.

    Hajé Berns, Marketingadviseur bij Alrijne Zorggroep

  • Het is een professionele en gebruiksvriendelijke onderzoekstool, waarmee je eenvoudig rapportages kunt maken. Voor ons een goed instrument om diverse externe en interne klantonderzoeken uit te zetten en het luisteren naar patiënten handen en voeten te geven.

    Gerben Hart, Online Marketing- en communicatieadviseur bij Isala

  • Exploratio biedt Amphia de tools om in eigen beheer onderzoek te doen. Verschillende afdelingen en functies binnen het ziekenhuis doen dit vanuit hun eigen discipline. De tool geeft hen de mogelijkheid om zelf onderzoek op te zetten, eigen data te verzamelen, te rapporteren en te monitoren. Exploratio is compleet in (digitale) onderzoeksmogelijkheden en typen vraagstellingen, zonder af te doen aan de gebruiksvriendelijkheid.

    Frank Niemantsverdriet, Zorgmarketeer bij Amphia

Een selectie van onze klanten