Bibliotheek beheren

Introductie

De bibliotheek maakt het voor de applicatiebeheerder binnen een organisatie eenvoudiger om voor zijn/haar eindgebruikers de bouwstenen klaar te zetten om op eenvoudige wijze een nieuwe vragenlijst op te zetten en uit te sturen.

Binnen de bibliotheek zijn de volgende onderdelen beschikbaar:

Benchmark gebruiken

Onderzoekstool heeft standaard benchmarkvragen beschikbaar gesteld die u als beheerder kunt toevoegen aan uw lokale bibliotheek. Door deze vragen op te nemen in uw lokale bibliotheek en lokale vragenlijsten kunt u zich vergelijken met de benchmark.

Vragen beheren

In uw lokale bibliotheek kunt u zelf standaardvragen opstellen en beschikbaar stellen voor uw eindgebruikers. Op deze wijze zorgt u ervoor dat dezelfde soort vragen op dezelfde wijze gesteld worden en gemakkelijk interne vergelijking mogelijk is.

Overzicht labels

Standaardvragen krijgen een label mee, waardoor het bij het opstellen van een dashboard gemakkelijk is om de data van alle vragen met hetzelfde label te combineren in één grafiek.

Metatags beheren

Metatags zijn kenmerken die meegegeven worden aan enquêtes en (sub)klanten. Op basis van deze metatags zijn uitgebreidere analyses mogelijk zonder dat dit uitgevraagd hoeft te worden.

Dashboards beheren

Via een wizard eenvoudig een dashboard creëren met een grafische weergave van gestelde vragen eventueel gefilterd en / of uitgesplitst.

  • Op een vrij eenvoudige manier kan ik vragenlijsten aanmaken en vervolgens digitaal uitzetten. De database is goed benaderbaar via een beveiligde link. Daarnaast zijn de rapportages ideaal, met 1 druk op de knop draai je deze uit, nadat je eenmalig hebt aangegeven hoe je de gegevens getoond wilt hebben (via grafieken of anderszins).

    Aukje van de Molengraft, kwaliteitscoördinator bij Revant

  • Deze online onderzoekstool is voor en door zorginstellingen ontwikkeld. Ze kunnen hiermee op een snelle en eenvoudige wijze zelf (patiënt)onderzoek uitvoeren en analyseren.

    Maud Huisman, marketingadviseur bij Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen

  • Voor ons is Exploratio een gebruiksvriendelijke tool om eenvoudig de ervaringen van onze patiënten in ons ziekenhuis te peilen. We zetten daar veel verschillende vragenlijsten voor in en rapporteren ook op verschillende manieren: alles kan met Exploratio!

    Saskia Derkx, adviseur patiëntbeleving van Noordwest Ziekenhuisgroep

  • De tool is makkelijk in te zetten voor zowel kleine als grotere en meer complexe onderzoeken. Ook kan ik andere collega’s snel uitleggen hoe het programma werkt. Zo wordt er door vele verschillende afdelingen in ons ziekenhuis gebruik gemaakt van de tool. Onderzoek onder patiënten, directe input voor artsen, 360 feedback door collega’s, medewerkertevredenheid, afstudeeronderzoeken, etc. Iedereen kan snel aan de slag met hun eigen resultaten, terwijl ik mij kan verdiepen op meer complexe statistische analyses voor uitgebreider advies aan de organisatie.

    Hajé Berns, Marketingadviseur bij Alrijne Zorggroep

  • Het is een professionele en gebruiksvriendelijke onderzoekstool, waarmee je eenvoudig rapportages kunt maken. Voor ons een goed instrument om diverse externe en interne klantonderzoeken uit te zetten en het luisteren naar patiënten handen en voeten te geven.

    Gerben Hart, Online Marketing- en communicatieadviseur bij Isala

  • Exploratio biedt Amphia de tools om in eigen beheer onderzoek te doen. Verschillende afdelingen en functies binnen het ziekenhuis doen dit vanuit hun eigen discipline. De tool geeft hen de mogelijkheid om zelf onderzoek op te zetten, eigen data te verzamelen, te rapporteren en te monitoren. Exploratio is compleet in (digitale) onderzoeksmogelijkheden en typen vraagstellingen, zonder af te doen aan de gebruiksvriendelijkheid.

    Frank Niemantsverdriet, Zorgmarketeer bij Amphia

Een selectie van onze klanten