Delen verbergen

U kunt er ook voor kiezen om delen van uw enquête te verbergen voor bepaalde respondenten.

Via het tabblad Enquête > Verbergen ziet u de gemaakte vragen met achter elke vraag vier knoppen:

Figuur 31: Knoppen vraagonderdeel verbergen

  • De eerste knop staat voor 'Vraagonderdeel verbergen obv antwoord eerdere vraag'. Hiermee kunt u antwoordopties van een bepaalde vraag verbergen, op basis van eerder gegeven antwoorden van de respondent. Stel; u wilt dat wanneer een respondent 'ja' antwoord op 'Bent u tevreden over uw krant?' dat bij vervolgvraag 'Welk medium zou verbeterd kunnen worden?' de antwoordoptie 'Krant' verborgen blijft. Immers, de respondent heeft al aangegeven dat hij of zij tevreden is over de krant.
  • De tweede knop betekent 'Vraagonderdeel verbergen obv respondenteigenschap'. Hiermee kunt u als u in uw enquête gebruik maakt van respondenteigenschappen op basis hiervan antwoordopties van een bepaald vraag verbergen.
  • De derde knop staat voor 'Vraag bewerken obv antwoord eerdere vraag'. Hierbij kunt hele vragen verbergen, op basis van eerder gegeven antwoorden van de respondent. Stel; u wilt dat wanneer een respondent 'ja' antwoord op 'Bent u tevreden over uw krant?' dat de vervolgvraag 'Wat kan de krant doen om uw tevredenheid te verhogen?' in zijn geheel wordt verborgen. Immers, de respondent heeft al aangegeven dat hij of zij tevreden is over de krant.
  • De vierde knop is 'Vraag verbergen obv respondent-eigenschap'. Hiermee kunt u als u in uw enquête gebruik maakt van respondent-eigenschappen op basis hiervan hele vragen verbergen.

Hierna klikt u op 'Opslaan'.

  • Op een vrij eenvoudige manier kan ik vragenlijsten aanmaken en vervolgens digitaal uitzetten. De database is goed benaderbaar via een beveiligde link. Daarnaast zijn de rapportages ideaal, met 1 druk op de knop draai je deze uit, nadat je eenmalig hebt aangegeven hoe je de gegevens getoond wilt hebben (via grafieken of anderszins).

    Aukje van de Molengraft, kwaliteitscoördinator bij Revant

  • Deze online onderzoekstool is voor en door zorginstellingen ontwikkeld. Ze kunnen hiermee op een snelle en eenvoudige wijze zelf (patiënt)onderzoek uitvoeren en analyseren.

    Maud Huisman, marketingadviseur bij Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen

  • Voor ons is Exploratio een gebruiksvriendelijke tool om eenvoudig de ervaringen van onze patiënten in ons ziekenhuis te peilen. We zetten daar veel verschillende vragenlijsten voor in en rapporteren ook op verschillende manieren: alles kan met Exploratio!

    Saskia Derkx, adviseur patiëntbeleving van Noordwest Ziekenhuisgroep

  • De tool is makkelijk in te zetten voor zowel kleine als grotere en meer complexe onderzoeken. Ook kan ik andere collega’s snel uitleggen hoe het programma werkt. Zo wordt er door vele verschillende afdelingen in ons ziekenhuis gebruik gemaakt van de tool. Onderzoek onder patiënten, directe input voor artsen, 360 feedback door collega’s, medewerkertevredenheid, afstudeeronderzoeken, etc. Iedereen kan snel aan de slag met hun eigen resultaten, terwijl ik mij kan verdiepen op meer complexe statistische analyses voor uitgebreider advies aan de organisatie.

    Hajé Berns, Marketingadviseur bij Alrijne Zorggroep

  • Het is een professionele en gebruiksvriendelijke onderzoekstool, waarmee je eenvoudig rapportages kunt maken. Voor ons een goed instrument om diverse externe en interne klantonderzoeken uit te zetten en het luisteren naar patiënten handen en voeten te geven.

    Gerben Hart, Online Marketing- en communicatieadviseur bij Isala

  • Exploratio biedt Amphia de tools om in eigen beheer onderzoek te doen. Verschillende afdelingen en functies binnen het ziekenhuis doen dit vanuit hun eigen discipline. De tool geeft hen de mogelijkheid om zelf onderzoek op te zetten, eigen data te verzamelen, te rapporteren en te monitoren. Exploratio is compleet in (digitale) onderzoeksmogelijkheden en typen vraagstellingen, zonder af te doen aan de gebruiksvriendelijkheid.

    Frank Niemantsverdriet, Zorgmarketeer bij Amphia

Een selectie van onze klanten